Post by diaplaclambtigi on Mar 9, 2022 2:48:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch gull ▞▞▞
▞▞▞ SpongeBob: Krusty Cook-Off 2022 version ▞▞▞
JEG ER EN ELSKER AV SPONGEBOB SQUAREPANTS DEN TIDLIGERE KRABBY PATTY DA MISTER KRABS VAR TÅRING VAR PLAB PATTY DEN GIFTE GAMMELMANN JENKINS DET VAR EKKEL FARLIG OG GIFTIG ETTER MISTER KRABS HEARD PATTY PHISTORY ISBY THE PATT HEARD THISKRIES.
Det er et morsomt spill, men jeg er på et punkt hvor hvis jeg åpner spillet, vil det lukkes når jeg ikke en gang fikk spille. Det kan skje på grunn av hendelser, men det er irriterende.
Jeg skulle ønske at dette spillet kostet penger å laste ned i stedet for å bli uspillbart med mindre du kjøper edelstener om og om igjen. En engangskostnad over å bli tvunget til å kjøpe i spillvaluta for å fortsette. Det er også veldig rotete at når du flytter til neste kartområde, koster alt 10 ganger mer å anskaffe, men pengene du tjener tilbakestilles. Latterlig. Bortsett fra det er det et veldig morsomt spill.
Vennligst fiks google play spill påloggingsproblem. når jeg åpner spillet for første gang, er alt riktig, men når jeg går ut av spillet og går inn igjen, får jeg ikke lenger tilgang til prestasjonene mine i spillet, fordi google play spill-knappen i spillinnstillinger-menyen fungerer ikke og også automatisk pålogging til google play spill fungerer heller ikke.
Spillet fungerte feilfritt med meg, så plutselig dukket det opp en oppdatering i går og den vil ikke bli installert, avinstallerte spillet og prøvde å fikse det og kunne nå ikke laste ned spillet igjen!!
Virkelig trist å gi dette en lav vurdering! Jeg elsker SpongeBob og spillet er så morsomt, men det vil ikke lastes eller det blir sittende fast i opplæringsmodus uansett om du spiller på FB eller hvis du laster det ned fra Play-butikken 😑🥺 Jeg kan ikke spille det nå og jeg vil tape fremgangen min hvis jeg installerer den på nytt.
SpongeBob: Krusty Cook-Off სხვადასხვა myfn
Elsker vanligvis matlagingsspill som dette. Grafikken er søt og sømløs. Men behovet for mynter OG edelstener virker overdrevent, spesielt når det er vanskelig å få tak i edelstener. På toppen av det, må jeg vente alt fra 10 minutter til en time for å få varen min? Så jeg kan bokstavelig talt ikke gå videre, jeg sitter allerede fast på den andre restauranten. Jeg savner gamle dager da det var en gratisversjon av et spill og en betalt versjon. Pay as you go er bare ikke verdt det for meg.. søtt spill, men ikke for meg.
oppgraderingen trenger mye diamant mens du ikke får tak i diamantene uten å kjøpe den..
Pancake Run - spill av VOODOO - Download Android Games ...
Det fortjener ingen stjerner ... det fortsetter å sparke meg ut av spillet ... ikke last ned ikke verdt det
SpongeBob: Krusty Cook-Off Nezahtjevne igre ymi
Jeg anbefaler ikke denne appen selv til vennene mine. Det er irriterende! Ved første forsøk er det greit, jeg er ikke helt på det høye nivået, men det er så vanskelig. Kunden har en lav pasient til å vente. Jeg syntes det er greit og bra app, men det går inn i nervene mine! Jeg skal slette dette!
Holder på å fryse når jeg prøver å spille Krabby patty-delen
Det er et morsomt spill, men det krasjer hver gang jeg åpner appen nå. Og den slår av telefonen min, noe som gjør at jeg ikke en gang kan låse den opp.
Det er et flott spill..ikke noe spesielt problem for meg 👍🏻
Det er gøy, men det er veldig lønnsomt å spille. Jeg har brukt 10 dollar på det så langt, og det gikk ikke langt i det hele tatt. Jeg hadde gavekort å bruke, så jeg hadde ikke noe imot men å måtte bruke ekte hardt opptjente penger så lenge de gikk i spillet, ville være skuffende for å si det mildt
Spillet ser akkurat ut som jeg forventet det ville være, jeg er ganske fornøyd med det. Det er bare ett problem, feil. Vi vet at spillet er relativt nytt og alt, men det blir veldig irriterende når spillet fryser etter å ha fullført ett nivå. Kanskje det er telefonen min (Samsung S7), men hvis du kunne sjekke det ut, ville jeg vært takknemlig. Flott jobbet uansett!
Jeg liker dette spillet fordi det er utfordrende og morsomt
For mange annonser. Alt for mange, og du kan ikke engang hoppe over, så du vil sitte gjennom to 30 sekunders annonser.Også veldig sakte og du samler ALDRI nok diamanter til å gå opp i nivå. Det ville vært et veldig bra spill hvis det ble fikset.
Warplane Inc Hills & WW2 plane 動作 bawp
Dette er en latterlig app som viser at vi skal lage krabby patty, men i virkeligheten lager vi pannekake. Dette er en søppel-app
Det er moro, men du kan ikke vinne uten oppgraderinger, kan ikke få oppgraderinger uten edelstener, kan knapt få edelstener uten å kjøpe dem
Spillet er flott jeg elsker konseptet, men etter hvert som du går gjennom spillet blir det mer umulig å samle mynter uten å måtte kjøpe ting. Akkurat som alle spill i dag, er dette spillet designet for å tjene penger på folk som ønsker å spille det, og av den grunn er dette spillet forferdelig.
Er du seriøs ...hvor er skaperne på vei med dette spillet. Jeg elsket spillet så snart jeg begynte å krysse restauranter og verden, bestemmer skaperne seg for å ødelegge hver eneste bit av spillet. Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne med. Det verste er Food truck-arrangementet. I begynnelsen, da jeg pleide å spille spillet, pleide Food truck-utfordringen å gi 7 edelstener, senere gikk ned til 3. Jeg forlot spillet og ble irritert.
Last ned SpongeBob: Krusty Cook-Off APK 4.4.0 - siste versjon
Det må finnes en bedre måte å få edelstener på, i stedet for å bruke en haug med penger!
Føltes veldig betalt for å spille. Alt gikk glatt til jeg begynte på krabby patty-stadiet. På det tidspunktet hadde jeg brukt de fleste edelstenene mine for å oppgradere pannekakestasjonen. Jeg vet ikke om dette var en feil, men oppgraderinger krevde både edelstener, som er vanskelige å få tak i, og mynter. Å fortsette med nivåene er umulig uten oppgraderinger, så selvfølgelig ble jeg sittende fast.
SpongeBob: Krusty Cook-Off கேஷுவல் eql
Det eneste dette gjør for meg er å slite med å laste og deretter starte meg opp som en full person på en bar😡😡😡🤬!?!?
Ganske bra spill bortsett fra det faktum at det blir vanskeligere og vanskeligere etter hvert som nivåene fortsetter, men ingen stjerner tatt bort for det fordi det er slik spillet skal være
Flott spill, elsker det. Den eneste feilen jeg finner med den er at etter å ha fullført et nivå, vil den gjøre sin greie og vise meg rekkene og sånt, men etter å ha slått fortsett, vil den ta meg tilbake til nivået. Pannekakene vil fortsatt koke, jeg kan fortsatt lage ting, men ingen kunder kommer. Jeg må lukke appen og åpne den igjen for å gå til neste nivå. Det er kjedelig på dette tidspunktet. Jeg vil spille dette spillet.
Virkelig bra spill og konsept. Skulle bare ønske de ga flere mynter og spesielt flere edelstener. Oppgraderingene koster så mange edelstener og du får så få at det gjør dette spillet en sikker lønn for å vinne. Heldigvis kan jeg samle ganske raskt og bestå nivåer uten oppgraderingene, men jeg vet ikke om jeg kan si det samme for yngre barn som kan bli frustrerte. Alt i alt, beste toaletttid-appen på telefonen min akkurat nå.
Fint spill, det er underholdende, men det er for dyrt. Mens du spiller gratis, er annonser overdrevne og må noen ganger starte spillet på nytt fordi spillet slutter å fungere. For å oppgradere kjøkkenet og gå videre trenger du gull OG diamanter, de gir deg små gratis diamanter, så du må betale for dem hvis du ikke vil sitte fast. Ikke bry deg om å betale, men etter min mening er det for dyrt for hva det er.
... tales 175,- carnival funfair games 150,- cook -off party 75,- solgt cooking mama solgt crazy chicken tales ... Spongebob creature from krusty crab 150-.
Ville vært et flott spill, men er veldig glitchy og fryser. Pluss gjør hele telefonen min treg og apper fungerer ikke. Jeg avinstallerte og telefonen min fungerer bra nå. Vennligst fiks!
Veldig morsomt spill! Utviklere oppdaterer den ofte med nye funksjoner og historieepisoder. Men det har aldri vært flere feil i spillet! For øyeblikket viser ikke restaurantene mine alle 5 av 5 skjell, selv om jeg har oppgradert alt i dem. Den siste oppdateringen låste også opp en ny episode - juicebaren - som jeg ikke får tilgang til fordi spillet fortsatt sier at den 'kommer snart' (jeg var i stand til å gå til juicebaren en gang siden den nye oppdateringen, men ikke igjen ). Generelt anbefaler jeg dette spillet, men jeg håper utviklerne bruker mer tid på å knuse feil i hver oppdatering. De blir kritiske problemer med spillingen.